Späť

HR admin s rumunským jazykom

  • Prešovský kraj, Košický kraj
  • 1 350 EUR/mes
  • Full-time
  • angličtina (B2) a rumunčina (C1)
  • Bakalár

Ak ste systematickí a organizovaní a máte radi prácu v administratíve a zvládate spravovanie personálnych údajov, potom by ste sa mohli tešiť na nové výzvy pri prieskume HR prostredia na globálnej úrovni a stať sa súčasťou tímu ľudských zdrojov.

O tejto pozícii

Vašou náplňou bude:

• Spolupráca s obchodnými partnermi z oblasti HR z Rumunska, prostredníctvom videohovorov, e-mailov.

• Vytváranie nových profilov zamestnancov, správa osobných údajov zamestnancov, zmeny pracovných podmienok.

• Spracovávanie pohybov zamestnancov, zmien organizačnej štruktúry, ukončení zamestnania v rôznych systémoch HR.

• Poskytovanie podpory pri správe veľkých dát, analýze údajov a výkazníctve.

• Spravovanie prístupov zamestnancov v rôznych systémoch HR, tvorba pracovných popisov v rumunčine.


Požiadavky

  • Dobré znalosti MS Office / Google nástroje / Excel.
  • Skúsenosti v personálnej administratíve, HR, práca v SAP  sú výhodou, ale nie podmienkov
  • Vysoká pozornosť k detailom, identifikácia problémov a schopnosť riešiť ich, preukázaná schopnosť zachovávať dôvernosť pri správe citlivých údajov.
  • Angličtina - vyššie stredná úroveň (B2)
  • Rumunčina - Byť rodilým hovorcom je veľkou výhodou alebo preukázané skúsenosti s prácou v medzinárodnom prostredí s klientmi z Rumunska.
  • Veľmi dobré komunikačné a tímové zručnosti, silný duch spolupráce, schopnosť prispôsobiť sa a spolupracovať s kolegami z rôznych kultúr.
  • Vzdelanie v oblasti ľudských zdrojov alebo príbuzných odborov (obchodná administratíva, ekonómia, riadenie údajov, administratíva) je plusom.

Ponuka

  •  Flexibilné pracovný čas
  • Ocenenia za pracovný výročie
  • Podpora duševného zdravia
  • Multisportová karta
  • Hybridná zmluva
  • Doplnkový penzijný fond
  • Ročný bonus 5%
  • Bonus podľa stupňa seniority

Reagovať na pracovnú ponuku