Späť

Špecialista zákazníckej podpory s nemeckým jazykom +AJ

  • Prešovský kraj, Košický kraj
  • dohodou
  • Full-time
  • nemčina (B2) a angličtina (B2)
  • Maturita

Ste komunikatívny a dohovoríte bez problémov v nemeckom jazyku a zároveň nie ste stratený ani v angličtine? Hľadáme špecialistu zákazníckej podpory, ktorý sa pridá ku dynamickému tímu v Košiciach. Ak máte skúsenosti v zákazníckej podpore a schopnosť riešiť problémy, ozvite sa  nám a využite množstvo výhod vrátane flexibilného pracovného času a možnosti home office.

O tejto pozícii

Vašou úlohou bude:

  • V tejto úlohe budete spracovávať e-mailové a telefonické požiadavky v nemeckom jazyku od našich zamestnancov a dodávateľov. 
  • Budete komunikovať riešenia týchto požiadaviek našim zákazníkom a udržiavať prehľadnú dokumentáciu. 
  • Vašou zodpovednosťou bude starostlivo dokumentovať a efektívne reagovať na prichádzajúce správy. 
  • Okrem toho sa môžete tešiť na spoluprácu s ostatnými tímami v našej spoločnosti a rozvoj vašich vedomostí o obchodných procesoch a politikách v oblasti financií a účtovníctva.

Požiadavky

  • Predchádzajúca skúsenosť v príbuzných pozíciách v oblasti zákazníckej podpory / helpdesk
  • Znalosť SAP je výhodou
  • Skúsenosti s nástrojmi MS Office a ich ekvivalentmi Google na pokročilej úrovni
  • Organizovanosť, štruktúrovanosť a schopnosť priorizovať úlohy
  • Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
  • Profesionálne komunikačné zručnosti

Ponuka

  • Ročný bonus 5%
  • Bonus na základe stupňa
  • Program odporúčania zamestnanca
  • Doplnkový dôchodkový fond
  • Ceny za pracovné jubileá
  • Flexibilné pracovné hodiny
  • Hybridná zmluva
  • Sick days
  • Podpora duševného zdravia
  • Multisport karta
Reagovať na pracovnú ponuku